Nehezen fogadja el az ember, hogy bizonyos életkor után az eddigi életvitelén változtatnia kell, ha azt szeretné, hogy továbbra is egészséges, fitt, saját magának is elfogadható legyen.
Így voltam ezzel én is. De aztán rájöttem, ha a változást fokozatosan vezetem be, okosan, nagyobb lemondások nélkül és ami fontos nem sok anyagi ráfordítással sikerül megoldanom, akkor életem végéig meg is tudom tartani.

Eddig 5 hónap alatt sikerült leadtam 8 kg-ot, most már a lényeg, hogy ezt tudjam is tartani.
Remélem kedves olvasó ha hasonló gondokkal küzdesz neked is tudok segíteni saját tapasztalatom megosztásával. :-)

2015. december 7., hétfő

Reggelire, vacsorára - túró magokkal, lenmag olajjal



Reggelire, de én inkább vacsorára ajánlom ezt a fehérjében, omega 3 és omega 6 zsírsavakban gazdag ételt. 


Hozzávalók: 
10 dkg zsírszegény túró
1 ek frissen őrölt lenmag
1 ek frissen őrölt chiamag
1,5 ek lenmagolaj
csipetnyi csípős (chili) paprika

Elkészítése nagyon egyszerű: a túrót, a frissen őrölt lenmagot, chiamagot és a lenmagolajat összekeverem, megszórom pici csípős paprikával. Ezt abonett kenyérrel vagy teljeskiőrlésű zsemlével, sok sok zöldséggel fogyasztom. 
Van, amikor édeset kívánok akkor csípős paprikát elhagyva  kevés mézzel, gyümölccsel (almával, szőlővel) eszem.

A túró és lenmagolaj kúra jótékony, zsírégető hatásáról itt: http://www.femina.hu/fogyokura/turo_lenolaj_kura
csodatevő, gyógyító hatásáról pedig itt olvashatunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése