Mozgás


A fogyáshoz és a szép eredmény eléréséhez a rendszeres testmozgás elengedhetetlen. Hetente én általában ötször végzek valamilyen mozgást.

Először tornával kezdtem. Naponta 1 órahosszát mozogtam, ebben volt mindenfajta. Pár hétig ment is ez, de valahogy nem akart rá időm lenni. Mindig valamilyen ok miatt elmaradt. Ez így tovább nem mehet, elővettem hát a kerékpáromat és azzal jártam be dolgozni. 6 km-re lakom a munkahelyemtől, ez oda-vissza kb. 1 órahosszás út. Tehát naponta 1 órahosszát tekertem.



Szerettem kerékpározni, volt hogy a hosszabb utat választottam hazafelé. Összekapcsoltam a kellemest a hasznossal, egész nyáron élveztem a jó levegőn való mozgást. Kipróbáltam többféleképpen, volt mikor egyenletes tempóban tekertem, de aztán áttértem az intervallum mozgásra - pár percig nagyon megtekertem, majd pár percig pihenő. Azt tapasztaltam, hogy ez hatékonyabb, eredményesebb a súlycsökkenésben, igaz jobban el is fáradtam, viszont rövidebb idő alatt megtettem a távot. Ahogy rövidebbek lettek a napok nem is volt hátrány. Reggel 15-20 perc és munkából hazafelé is 15-20 perc, tehát szinte fele időre lecsökkent a mozgásra fordított időm.



De aztán beköszöntött az ősz, a rossz idő és le kellett tennem a kerékpárt. Szerencsére ekkorra már elértem a kitűzött súlyomat, de tudtam, hogy ha ezt meg akarom tartani a mozgást folytatnom kell. Egyszer kétszer megemlítettem, hogy milyen jó lenne, ha volna szobakerékpárom - és láss csodát családom meg is lepett szülinapomra egy szobabiciklivel.  :-)

Azóta is mindennap munkából hazaérve tekerek egy félórát és még közben kedvenc sorozatomat is megtudom nézni.


Természetesen itt is a leghatékonyabb súlycsökkentő módszer a váltakozó intenzitású mozgás - az intervallum edzés. Órákkal az edzés után is még pörgeti az anyagcserét, tehát a zsírégető hatás a mozgás után is kitart. Többet itt olvashattok róla: intervallum edzés , Zsírégető torna


"Akik úgy vélik, hogy nincs idejük a testmozgásra, azok előbb-utóbb kénytelenek lesznek időt találni a betegségre."

Megjegyzések

  1. 2021 ford escape titanium hybrid | iTaniumArts
    2021 ford titanium wallet escape titanium hybrid. titanium undertaker stilletto titanium hammer the first-ever titanium pots and pans test, with the final two parts to ford ecosport titanium take home the second part of the 2019 season.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése